Przejście do sekcji:
Ułatwienia dostępu
Ważne linki
„Granty PPGR” - informujemy o zakończeniu realizacji projektu.
Gmina i Miasto Tuliszków w dniu 27.04.2023 r. zakończyła realizację projektu pn. „Cyfrowa Gmina – Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
W związku z obowiązkiem utrzymania przez Gminę i Miasto Tuliszków efektów projektu, osoby obdarowane zgodnie z zawartymi umowami darowizny oraz procedurą utrzymania monitorowania efektów projektu, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszych umów, zobligowane są do złożenia oświadczeń o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego, przez okres 2 lat od dnia zakończenia realizacji projektu (t.j. do dnia 27.04.2025 r.). Dokładne terminy oraz procedura złożenia w/w oświadczeń bliżej określona została w załączniku do umów darowizny.