Aktualności - kwiecień 2022

Umowa na sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: "Budowa i przebudowa ul. Zdrojowej i ul. Żuchalskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą" została podpisana.

W dniu dzisiejszym Burmistrz Krzysztof Roman podpisał umowę z Biurem Projektów Budowlanych reprezentowanym przez Prezesa Zarządu - Rafała Grendę Wołkowa na sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa i przebudowa ul. Zdrojowej i ul. Żuchalskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą". 

Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej branżę drogową, sanitarną, elektryczną wraz z projektami podziału gruntu oraz uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, zgód, opinii, decyzji i pozwoleń niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

Wartość zadania wynosi: 158 670,00 zł brutto.

  • podpisanie umowy
  • Burmistrz Krzysztof Roman podpisuje umowę
  • podpisanie umowy - zdjęcie nr 2

Wstecz